Comenzi de la clienți

Accesează → Tabou bord → Comenzi poți vizualiza toate comenzile înregistrate.

  1. Filtrează în funcție de dată
  2. Filtrează în funcție de clienți
  3. Acțiuni în bloc – setează o rubrică în clasificarea comenzilor (în așteptare, în procesare, finalizat)
  4. Afișează numărul comenzii și descrierea (total comandă, venit, stare, client, data)
  5. Setează tipul comenzii (ex: în așteptare, în procesare, efectuat) 
  6. Afișează detalii complete despre comandă 
  7. Afișează factura proformă 
  8. Detalii despre articolul comandat: cost, cantitate, total fără TVA, total cu TVA, detalii suplimentare precum reduceri (dacă este cazul) cost livrare
  9. Detalii generale precum starea comenzii (efectuată, plată în așteptare, prelucrare, anulată, rambursată, data comenzii, nume client, adresa de e-mail și telefon client)
  10. Adresa de facturare 
  11. Adresa de transport
  12. Poți adăuga notițe relevante despre comandă
  13. Numărul de urmărire (numele furnizorului de transport, numărul de urmărire, data livrării)

Factura se emite automat și o poți accesa prin Comenzi → Acțiune → click

Pentru a putea accesa informații despre clientul tău apasă click pe numărul comenzii. Verifică starea comenzii și setează pașii astfel: În așteptare, În procesare, Plată în așteptare, Finalizată, Anulată, Rambursată, Eșuată

Bursa de paleti
Logo
Resetează parola
Shopping cart