Accesează → Tabou bord → Comenzi poți vizualiza toate comenzile înregistrate.
- Filtrează în funcție de dată
- Filtrează în funcție de clienți
- Acțiuni în bloc – setează o rubrică în clasificarea comenzilor (în așteptare, în procesare, finalizat)
- Afișează numărul comenzii și descrierea (total comandă, venit, stare, client, data)
- Setează tipul comenzii (ex: în așteptare, în procesare, efectuat)
- Afișează detalii complete despre comandă
- Afișează factura proformă
- Detalii despre articolul comandat: cost, cantitate, total fără TVA, total cu TVA, detalii suplimentare precum reduceri (dacă este cazul) cost livrare
- Detalii generale precum starea comenzii (efectuată, plată în așteptare, prelucrare, anulată, rambursată, data comenzii, nume client, adresa de e-mail și telefon client)
- Adresa de facturare
- Adresa de transport
- Poți adăuga notițe relevante despre comandă
- Numărul de urmărire (numele furnizorului de transport, numărul de urmărire, data livrării)
Factura se emite automat și o poți accesa prin Comenzi → Acțiune → click
Pentru a putea accesa informații despre clientul tău apasă click pe numărul comenzii. Verifică starea comenzii și setează pașii astfel: În așteptare, În procesare, Plată în așteptare, Finalizată, Anulată, Rambursată, Eșuată

